Wednesday, November 17, 2010

HaRi Ini HaRi RaYe..

Salam, Selamat Hari Raya Aidiladha kepada mak, adik beradik, anak2 sedara, rakan2 sekerja, jiran2 kampung, jiran depan umah, kiri kanan, atas n bawah...semoga dapat menghayati erti sebenar Hari Raya Kurban itu sendiri. Contohnya mcm aku ler.. berkorban untuk tidak bercuti dan melepaskan kwn2 lain pulok bercuti raye.
Pagi ni.. ntah apa la malang nyer nasib aku bgn lambat, kul 6.30 pg bru sampai plaza..bengkek ati gua ni, jam berbunyi aku x dengo ke atau jam HP aku yang x bunyi...entah lerrr.
Lepas settel sikit2 kerja pg td, terus menumis...aku kena wt dalca hehehe..bleh tahan rupa, rasa x tau la..huhuhu

sodap nyerrr....

ayam masak merah pun ada gakkk...

rendang, ketupat, sambal kacang...nyummmy

tidak ketinggalan nasi jagung ...hohhoho
Thanks a lot..untuk semua yang terlibat secara langsung dan x langsung dlam penyediaan lauk pauk hari ini, memang berbaloi2...perut pun da buncit nie..takut plak tengok, blik kene wt bumping nie..ahakss

No comments: