Friday, August 20, 2010

Daku ke'Tension' nan

Lepas subuh td aku telah mentidurkan diri aku setelah berjaga mlm td..mcm nak terkeluar bijik mata aku punya la ngantuk..bgn tidoq kul 9.30 hehehe klu kt kg x dpt la...semangat ku pun berkobar2 untuk g KWSP nk menguruskan pasal umah aku kt Nilai yang tak siap2 tu..
Sblm tu g RHB Bank ..tp surat pengesahan kuar lg seminggu..ceh padan muka aku kerja bertangguh lg..otw nk blik singgah ler BBN Devp. untuk menanya biler la umah aku tu nak siap, aku da tak larat nk byr 2 umah nie..tiap2 bln sakit huhuhu, nk tau ape salesmen tu ckp bila aku tanya..jeng.jeng..jeng 'akak, umah akak da lama siap , org lain dah duduk da'..pergh...angin 1 bdn aku dengo, mcm nk m**pus aku byr tiap2 bln 2 buah umah, c***ka tul..masa tu kepala aku da berat semcm da, mcm ada 3 biji lesung batu berisi sambal belacan ada atas kepala aku daaa..mana nk pasang grill, nk menguruskan brg2 yg ada kt umah Kota Warisan lg, nk msuk TNB, nk beli kipas, lampu, segala mcm mak nenek ler aku kne pk..aduyaiiiiiiiii.....aku budjet ujng thn pindah umah..nape la developer tu x tipon aku awal2 yg umah au da siap..sakit nyer ati aku, nasib baik aku pose klu tak, masuk 999 la aku mlm nie hehehehe...
Suke umah da siap, sedih bila memikir kos nk masuk umah baru huhuhu..semoga Allah murah kan rezeki aku tahun nie..tu la susah nye bila idup tak berteman, sume kne wt sendiri, dr proses cari umah sampai la umah da siap..hai nasib badan...sabar la hati..:(

No comments: