Thursday, August 19, 2010

My Famili

Kenangan mengusik jiwa...
Gambo nie aku tak sure amik raya tahun bila..tp sentiasa kekal dalam ingatan..aku rasa dlm form 1 kot sb aku nie dlm kategori cementot..hehehe . Suka sgt tgk gambo nie..masa nie aku tgh terejal huhuhu..amai muka comot lagi..jgn marah amai..noi biasa la suke melaram,tgk la pakai rantai mengalahkan Rafidah Aziz..ani masa nie tgh kuruz sb asik semput jek sama la ngan tam, teh plak mcm org tak cukup darah pucat ajek..skrg da ok da..kak ita ngan kak noyah memang tgh mengenyam masa nie hahaha fesyen tak ingat..abg amir lak masa nie jarang jumpa di sebab kan dia nie yg paling tua so di telah mengeluarkan dirinya terlebih dahulu belajo kt maktab n kerja..abg ngah lak biasa la...hehehe
Tapi skarang sume da berubah...ayah da tak de, tinggal mak jek tempat menumpang kasih huhuhu.. masing2 da ada keluarga sndiri..aku, ani n amai jek yg tak jumpa2 lg Mr Right kita org hehehe..Raya tahun ni aku dpt blik raya tp da tak ada feel dah..di sebabkan aku nie klu cuti pjg pun tak suke berjln maka aku telah mengsetkan diri aku untuk dok kat dapor je raya tahun nie ..bleh ker mcm tu..
Bulan pose thn nie mcm biasa la..kdang2 bebuka kt plaza,kdang2 buka kt umah sorang2, bebuka kt kg belum lagi..rindunya kt kg, nampak gayanya blik raya terus la..anyway aku nie sebeno nyer tersgt la boring nyer dok kat umah, itu la pasalnya aku tlh meng add kan citer aku yang merepek dan menraban nie..ayoyo ari nie sudah 9 ari kiter berpose yerk..k la kiter smbung lain hari ek..selamat berpose dan selamat beramal...

No comments: