Monday, August 30, 2010

Dapat kah aku bertemu lagi......

Salam....lamanyer aku tak mengomel sorang2 kat sini kan..hehehe sibuk. Bukannyer ape takde mood dan tak sempat..diam tak diam da 20 hari kia berpuasa kan, tahun nie rasa makin cepat plak, kate org klu kita rasa masa cpt berlalu da tua huhuhu memang aku da tua pung...dapat ke lagi aku jumpa ramadhan tahun depan kan, masa tu aku mcm mane la gamaknye, masih sendiri lagi ker hehehehe...xde makna nyerrrrr.....

Persiapan raya tahun nie sederhana aje, beli kuih raya untuk umah kg, umah aku x yah, nanti export dari umah mak hehehehe..burok siku gitu bleh ker.. lantok lerr. Sape nak datang umah aku bwk kuih sendiri, aku sediakan ayor ajek hahahahahaha..Baju raya tak beli coz baju raya aku yg lip lap lip lap tahun lps baru sekali pakai n org kg tak penah tgk aku pakai baju tu lagi, so x payah ler membazir kan. Untuk mak tak tahu nak beli kan ape tgh pk la nie.

ehhhh ape aku nak masak berbuka nie yerk, malas nak kuar lg pun kat bazar ramadhan kota warisan nie tak best langsung nampak mcm sdp tapi rase hampehhhhh..sedap lg aku yang masak, raya tahun nie aku cuti 9 hari , ha amik kau...8hb da blik kg, mintak2 sempat ler bebuka dgn emak ku yang comel ittewww... rasanya adk2 n kakak2 aku yg cun tu pun dah blik gak kot, moh ler kita tolong mak kiter..sedih ler raya ayah tak de, bila ingat kat ayah jek mula la aku emo, tahun lepas aku tak balik raya, cuma 2 hari sebelum raya aku blik tgk mak n ayah pastu aku blik masa ayah meninggal 27 syawal, menyesal sesangat tak blik tp nak wat mcm mane benda yg lepas bukan boleh di undur. Semoga Allah mencucuri roh ayah dan di tempat kan bersama2 org2 yang beriman..amin.

Apa la khabar si hitam manis aku kt kota tinggi, raya nanti kita jumpa yer. Utk anak2 sedara ku yg manco2 n cun2 lagi comel loteh, duit raya tak de ini tahun, tunda tahun depan hehehe boleh gitu...anyway selamat meneruskan ibadah puasa dan selamat beramal, adios amigos.....

No comments: